Гарантія та повернення 

Відмовитися від замовленої продукції покупець має право коли завгодно до його отримання, а після - протягом 7 днів. Повернення деталі належної якості можливий, якщо: 

Для оформлення повернення також знадобиться документ, що засвідчує особу. Інтернет-магазин AEZ поверне вартість товару належної якості протягом 7 днів з дати його отримання та письмової заяви покупця. Під час зазначеного терміну ми маємо право проводити експертизу деталей для виявлення їх якості і збереження споживчих характеристик. Відповідно до Закону України, процедура може зайняти від 30 до 60 днів. 

Покупець може обміняти виріб належної якості на аналогічний протягом 14 днів з моменту отримання посилки, не рахуючи день замовлення, якщо воно не підійшло за споживчими властивостями або комплектації. Не можна обміняти товар неналежної якості з індивідуальними характеристиками, якщо він був виготовлений спеціально для клієнта і може бути використаний тільки їм. Якщо в наявності немає аналогічного що повертається товару, то покупець може відмовитися від нього і зажадати повернення його вартості. Якщо клієнт відмовляється від деталі, яка є частиною комплекту, повернення може проводитися тільки повним комплектом. 

Претензії по запчастинах неналежної якості 

Товар неналежної якості несправний і не може виконувати свої функції. Отримана деталь повинна відповідати опису на сайті.Допустимі незначні відмінності забарвлення, компонентів оформлення та дизайну, матеріалу виробництва, так як вони не впливають на справність і функціональність запчастин. 

При отриманні замовлення покупець повинен перевіряти вигляд і комплектність товарів. Після отримання претензії до зовнішніх дефектів, комплектації, кількості виробів і товарного вигляду не приймаються. Якщо клієнту відправили товар неналежної якості, що не обговорювалося з менеджером, він може скористатися умовами Закону про захист прав споживачів. 

Покупець має право відмовитися від виконання договору купівлі-продажу, повернути товар неналежної якості і зажадати повернення його повної вартості. Для цього замовнику необхідно заповнити заяву із зазначенням вимог. 

Порядок повернення 

Для повернення одержувач повинен заповнити відповідну заяву і додати копію чека. При поверненні вироби належної якості слід відправити його в упаковці і повної комплекції, з усіма складовими і документацією. На товарі не повинно бути механічних дефектів. 

Якщо товар підлягає поверненню через дефекти і він вже встановлювався в авто, покупцеві потрібно оформити претензію.Для цього необхідно надати пакет документів: 

 

Якщо покупець самостійно монтував запчастини на автомобіль, магазин має право відмовити в претензії. 

Відповідно до законодавства, інтернет-магазин відповідає за недоліки виробів, на які не встановлено гарантійний строк, якщо клієнт доведе, що вони з'явилися до моменту передачі товару йому. Що стосується деталей, на які встановлено гарантійний строк, магазин відповідає за недоліки запчастин, а то й доведе, що вони виникли після передачі їх клієнту в результаті порушення останнім правил експлуатації, транспортування або зберігання товару, а також дії третіх осіб або непереборних сил. 

Інтернет-магазин зобов'язаний приймати деталі неналежної якості у замовника і, при необхідності, проводити перевірку їх якості. Перевірка повинна займати не більше 30 календарних днів. Якщо виріб виготовлялося за межами України, перевірка може займати до 60 днів. Після проведення процедури може здійснюватися гарантійний ремонт деталі з недоліками, які виникли з вини виробника.Якщо відремонтувати продукцію неможливо, то магазин (при пред'явленні висновки експертів у встановлені терміни) проводить заміну вироби із заводським браком на деталь належної якості або повертає кошти протягом 10 днів сел