Гарантія та повернення
Відмовитися від замовленої продукції покупець має право коли завгодно до його отримання, чи після - протягом 7 днів. Повернення деталі належної якості можливий, якщо:
- збережений її товарний вигляд і властивості;
- є документ, який свідчить про придбання (наприклад, чек).
Інтернет-магазин AEZ поверне вартість товару належної якості протягом 7 днів з дати його отримання. Ми маємо право проводити експертизу деталей для виявлення їх якості і збереження споживчих характеристик, процедура може зайняти від 1 до 3 днів.
Покупець може обміняти виріб належної якості на аналогічний протягом 14 днів з моменту отримання посилки, не рахуючи день замовлення, якщо воно не підійшло за споживчими властивостями або комплектації. Не можна обміняти товар неналежної якості з індивідуальними характеристиками, якщо він був виготовлений спеціально для клієнта і може бути використаний тільки їм. Якщо в наявності немає аналогічного що повертається товару, то покупець може відмовитися від нього і зажадати повернення його вартості.
Претензії по запчастинах неналежної якості
Товар неналежної якості несправний і не може виконувати свої функції. Отримана деталь повинна відповідати опису на сайті.Допустимі незначні відмінності забарвлення, компонентів оформлення та дизайну, матеріалу виробництва, так як вони не впливають на справність і функціональність запчастин.
При отриманні замовлення покупець повинен перевіряти вигляд і комплектність товарів. Після отримання претензії до зовнішніх дефектів, комплектації, кількості виробів і товарного вигляду не приймаються. Якщо клієнту відправили товар неналежної якості, що не обговорювалося з менеджером, він може скористатися умовами Закону про захист прав споживачів.
Покупець має право відмовитися від виконання договору купівлі-продажу, повернути товар неналежної якості і зажадати повернення його повної вартості. Для цього замовнику необхідно заповнити форму на сайті, чи зв'язатися з продавцем по номерах, які зазначені на сайті.
Порядок повернення
Для повернення одержувач повинен заповнити відповідну форму на сайті і додати копію чека. При поверненні вироби належної якості слід відправити його в упаковці і повної комплекції, з усіма складовими і документацією за свій рахунок. На товарі не повинно бути механічних дефектів чи слідів використання.
Якщо товар підлягає поверненню через дефекти і він вже встановлювався в авто, покупцеві потрібно оформити претензію.Для цього необхідно зв'язатись з продавцем за номерами вказаними на сайті та за необхідності надати наступні документи:
- довідка та висновок СТО про проведення робіт по установці повертається запчастини на автомобіль покупця і її непридатності;
- копія замовлення-наряду сервісу , в якому встановлені раніше деталі на машину;
- копія ліцензії цього автосервісу на проведення робіт по установці даного товару і обслуговування типу авто клієнта;
- копія сертифіката відповідності на надання послуг сервісом технічного обслуговування;
- документ, який свідчить про факт покупки запчастини в інтернет-магазині (чек, накладну і т.д.).
Якщо покупець самостійно монтував запчастини на автомобіль, магазин має право відмовити в претензії.
Відповідно до законодавства, інтернет-магазин відповідає за недоліки виробів, на які не встановлено гарантійний строк, якщо клієнт доведе, що вони з'явилися до моменту передачі товару йому. Що стосується деталей, на які встановлено гарантійний строк, магазин відповідає за недоліки запчастин, а то й доведе, що вони виникли після передачі їх клієнту в результаті порушення останнім правил експлуатації, транспортування або зберігання товару, а також дії третіх осіб або непереборних сил.
Інтернет-магазин зобов'язаний приймати деталі неналежної якості у замовника і, при необхідності, проводити перевірку їх якості. Перевірка повинна займати не більше 30 календарних днів. Якщо виріб виготовлялося за межами України, перевірка може займати до 60 днів. Після проведення процедури може здійснюватися гарантійний ремонт деталі з недоліками, які виникли з вини виробника.Якщо відремонтувати продукцію неможливо, то магазин (при пред'явленні висновки експертів у встановлені терміни) проводить заміну вироби із заводським браком на деталь належної якості або повертає кошти протягом 10 днів після пред'явлення такої вимоги.
Щоб отримати додаткові відомості, клієнт може зв'язатися з нашими менеджерами за телефонами на сайті.
Транспортні витрати з обміну та повернення товарів оплачує відправник. Номер декларації надсилання необхідно обов'язково повідомити менеджерів магазину.
Поверненя коштів
Невикористані покупцем гроші магазин повертає лише після отримання від клієнта заяви на повернення та копії документа, що засвідчує особу.
Кошти за товар, що повертається магазином, повертаються тільки після виконання всіх умов повернення, описаних вище, заповнення заяви на повернення грошей та надання копії документа, що засвідчує особу.
Повернення вартості товару виконується тим же способом, яким здійснювалася його оплата за наданими клієнтом реквізитами або готівкою.